Mijn reisbestemming - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Trudi - WaarBenJij.nu Mijn reisbestemming - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Trudi - WaarBenJij.nu

Mijn reisbestemming

Door: Trudi

Blijf op de hoogte en volg Trudi

09 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover 19 augustus ga ik naar Sri Lanka . Hier een overzicht van de route zoals we rond zullen reizen.

  • 09 Augustus 2016 - 22:05

    Gerdie :

    Goeie reis Trudi

  • 20 Augustus 2016 - 09:44

    Kees:

    Veel plezier Truus, geniet er van!

  • 20 Augustus 2016 - 20:08

    Wil:

    Gelukkig een berichtje dat je goed bent aangekomen .
    Ik zie nu al herkenbare foto's van je (powernapje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Trudi

reislustige creatieveling op zoek naar inspiratie

Actief sinds 09 Aug. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 7938

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2016 - 14 September 2016

Tour De Sri Lanka

Landen bezocht: